keinginan nabi saw.


Random Hadith Widget

Friday, August 12, 2011

sekeping hati




assalamualaikum wbt.



izinkan gua nak bernasyid





lagu ini gua tujukan kepada semua mereka di luar sana yang sibuk bermujahadah menekan hawa nafsu demi agama walaupun mereka tak tahu gua di sini.





dan khas buat anda kerana sibuk blogwalking. hampeh






terimalah dari gua







"satu keping hati"
(luorang kene klik play la..baru gua nyanyi)














sedap tak gua nasyid? ok, sedap. gua dah tahu
















“Mengharap senang dalam berjuang, bagai merindu rembulan di tengah siang

Jalan yang tak seindah sentuhan mata, pangkalnya jauh hujungnya belum tiba”














p/s: Series gua suka lagu ni sejak gua kecik. cume suka nyanyi la. He he.

p/s 2: ahad ni(esok) ada jor(perhimpunan) umat islam. nasihat oleh maulana dpd south africa di masjid jamek sri petaling. jam 11 pagi-1 ptg. sume dijemput hadir.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...